Skorzystaj z programu
i dokumenty
Wyszukiwarka naborów
Już teraz możesz skorzystać z programu
Rozwój umiejętności cyfrowych nauczycieli i nauczycielek
Doskonalenie kompetencji kadr jednostek nadzoru pedagogicznego z zakresu prawa oświatowego
KONKURS Opracowanie e-materiałów do języka obcego zawodowego (obszar B i G)
KONKURS Szkolenia dla koordynatorów i koordynatorek cyfrowych
Rozwijanie metod i form wspierania uczennic i uczniów zdolnych
KONKURS Studia podyplomowe przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela w kształceniu zawodowym
Najnowsze informacje
Zatwierdzenie XII wersji Szczegółowego Opisu Priorytetów (SZOP) FERS
Stypendia dla dzieci i młodzieży: drugi nabór IKR Junior!
Ogłoszenie o naborze ekspertów z zakresu standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela
Nabory na Operatora Wojewódzkiego – realizacja Modułu 2 Rządowego programu „Przyjazna szkoła”
Spotkanie „MOC W REGIONACH V”
Sprawozdanie roczne z wdrażania Rządowego programu „Przyjazna szkoła”
Kampania „Pierwsze kroki” promująca program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS)
Fundusze europejskie w edukacji – cykl artykułów poświęconych projektom (i ich efektom) nadzorowanym przez MEN
Nadchodzące wydarzenia
Pomoc techniczna FERS dla Ministerstwa Edukacji Narodowej na lata 2024-2029
Nr porozumienia: FERS.06.01-IZ.00-0009/23
Okres realizacji: 01.01.2024 r. – 31.12.2029 r.
Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Cele i zadania: zapewnienie finansowania zadań Instytucji Pośredniczącej MEN umożliwiających prawidłową i skuteczną realizację Działań 01.04, 01.06, 01.08 oraz 4.17 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, poprzez zapewnienie odpowiedniego potencjału instytucjonalnego (wynagrodzenia pracowników, wyposażenie stanowisk pracy, szkolenia, koszty instytucji) oraz zapewnienie właściwego procesu wyboru projektów, kontroli, monitorowania, ewaluacji i promocji.
Grupy docelowe: pracownicy Instytucji Pośredniczącej, potencjalni beneficjenci, beneficjenci Działań FERS nadzorowanych przez MEN
Wartość projektu ogółem: 75 253 740,21 zł
Wysokość wkładu UE w projekt: 62 099 386,42 zł
Efekty projektów FERS
-
Instytucja Pośrednicząca przedstawia poniżej wytworzone efekty projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
Efekty projektu nr FERS.01.06-IP.05-0002/23, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pt. „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”:
Projektowanie uniwersalne w edukacji. Poradnik dla Nauczycieli i Nauczycielek – plik pdf
Racjonalne usprawnienia w edukacji. Poradnik dla Nauczycieli i Nauczycielek – plik pdf
Webinar „Interwencja kryzysowa po sytuacji powodziowej – perspektywa domu i szkoły” – materiał na You Tube
Interwencja kryzysowa po sytuacji powodziowej – perspektywa domu i szkoły – materiał do webinaru, plik pdf
Powrót do normalności – co pomaga w wychodzeniu z kryzysu związanego z powodzią? – plik pdf
Wywiad: Powrót do normalności – co pomaga w wychodzeniu z kryzysu związanego z powodzią? – materiał na You Tube
ABC wspierania dzieci w obliczu klęski żywiołowej – ulotka, plik pdf
Jak wspierać dzieci, uczniów i uczennice w radzeniu sobie z kryzysem powodziowym? – plik pdf
Więcej informacji o projekcie znajdziesz na stronie IBE – TUTAJ
Poniżej przedstawiamy zaktualizowane zestawienie efektów projektów wytworzonych w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 – stan na 27 października 2025 r.: