Metaewaluacja rezultatów działań PO WER w obszarze edukacji oraz rola e-materiałów w cyfryzacji oświaty
Badanie pt.: „Metaewaluacja rezultatów działań PO WER w obszarze edukacji oraz rola e-materiałów w cyfryzacji oświaty” zostało zrealizowane w okresie lipiec – grudzień 2024 r. Badanie składało się z dwóch odrębnych części: część I – Metaewaluacja rezultatów działań PO WER oraz część II – „Rola e-materiałów w cyfryzacji oświaty”.
Celem pierwszej części badania była ocena skuteczności, użyteczności i trwałości rezultatów działań zrealizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, w tym ocena uzyskanych efektów oraz osiągniętych celów interwencji.
Celem drugiej części badania była ocena stopnia wykorzystania przez szkoły i nauczycieli e-materiałów edukacyjnych utworzonych w ramach PO WER i udostępnionych na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej (ZPE).
Zapraszamy do zapoznania się z wnioskami i rekomendacjami z metaewaluacji rezultatów działań PO WER w obszarze edukacji.
